Strona główna | Mapa stron | Poleć stronę | Drukuj | Powrót
 MODELE Micra | Note | Nowy Pulsar | Nowy Juke | Nowy Qashqai | 370 Z | GT-R | LEAF  
 TERENOWE: X-Trail | Nowy X-Trail | Murano | Pathfinder | Navara        
 UŻYTKOWE: NV200 | Evalia | Cabstar            
Przegląd ekonomiczny dla samochodów 4+
Kontakt
Bielsko-Biała
tel.: (33) 827 00 00
napisz do nas
Chorzów
tel.: (32) 609 04 20
napisz do nas
Dąbrowa Górnicza
tel.: (32) 721 00 00
napisz do nas
Kraków - Powstańców Śl.
CM Krzemionki
tel.: (12) 252 01 10
napisz do nas
Kraków - Jasnogórska
Centrum Motoryzacyjne Jasnogórska
tel.: (12) 622 21 00
napisz do nas
Sosnowiec
tel.: (32) 721 00 70
napisz do nas
Tychy
tel.: (32) 797 81 50
napisz do nas
Warszawa
Centrum Motoryzacyjne Toruńska
tel.: (22) 510 00 00
napisz do nas

Informacje podstawowe
Dane techniczne
Cennik i wyposażenie
Dostępne od ręki
Umów się na jazdę testową

Nissan Japan Motors
O firmie
Kontakt
Praca
Samochody nowe
Dostępne od ręki
Samochody używane
Nissan dla floty
Kredyty, leasingi
Ubezpieczenia
Serwis samochodowy
Zarezerwuj termin wizyty
Części zamienne
Serwis blacharsko lakierniczy
Warunki gwarancji

Serwis blacharsko lakierniczy
Związek Dealerów Samochodów
Karta ratownicza
Grupa PGD Rzetelna Firma
Blog PGD.pl
Nissan 370Z » Informacje podstawowe
NISSAN 370Z: BARDZIEJ ZWROTNY, KOMPAKTOWY I DAJĄCY JESZCZE WIĘCEJ POWODÓW DO RADOŚCI

Nowy Nissan 370Z, jako kontynuacja linii poprzednich „zetek”, gwarantuje autentyczną przyjemność z jazdy sportowym samochodem przy podwyższonych osiągach i ulepszonych właściwościach jezdnych dzięki bardziej kompaktowym wymiarom i ograniczeniu masy pojazdu

 „Z to bez wątpienia typowy japoński samochód sportowy – nie tylko pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy, ale przede wszystkim z uwagi na wzornictwo, jakość i unikatowe atuty „zetek”: łatwość prowadzenia i wygodę codziennego użytkowania – cechy, których jesteśmy pasjonatami. Nowy Z to kwintesencja niczym nieskrępowanej radości z jazdy w wydaniu Nissana”.
Carlos Tavares, Wiceprezes Zarządu Nissan Motor Co., Ltd.

 W skrócie:

  • Bardziej zwrotny dzięki skróconemu rozstawowi osi, poszerzonemu rozstawowi kół i zmniejszeniu masy o 32 kg
  • Większy silnik VQ o większej mocy (331 KM)
  • Automatyczna siedmiobiegowa przekładnia sterowana manetkami przy kierownicy
  • Skrzynia manualna z układem Synchro Rev Control (Kontroli synchronizacji) synchronizującym prędkość obrotową silnika pod kątem płynnej i szybkiej zmiany przełożeń
  • Sprzedaż w Europie od lipca

Po pierwszej pełnej modernizacji legendarnego Nissana Z od jego wprowadzenia na rynek w 2003 roku, nowy 370Z ma krótszy rozstaw osi, więcej lekkich materiałów w nadwoziu, nowy mocniejszy silnik oraz nową 7-biegową automatyczną przekładnię sterowaną manetkami przy kierownicy, a także pierwszy na świecie system redukcji biegów w skrzyni manualnej zsynchronizowany z prędkością obrotową.

Najbardziej charakterystycznym elementem nadwozia nowego modelu, oznaczonego symbolem 370Z, jest subtelnie unosząca się linia tylnego okienka bocznego. Nowy 370Z to kontynuacja koncepcji modelu 350Z – samochód o prawdziwie sportowych osiągach i właściwościach jezdnych oraz atletycznej sylwetce i zwrotnej konstrukcji, dostępny dla większości klientów.

„Świeży charakter Nissana 370Z natychmiast daje się zauważyć w sylwetce nadwozia, która jest jeszcze bardziej sportowa, a przy tym bez trudu rozpoznawalna jako Z” – powiedział Pierre Loing, Wiceprezes ds. Planowania Produktów w europejskim oddziale firmy Nissan. „Nowy 370Z to nawiązanie do najlepszych cech pierwszej i ostatniej generacji modeli Z – wzbudza respekt, ale nie jest staromodny, jest prosty, ale i wyrafinowany, i bez wątpienia należy do rodziny Z”.

Nowe nadwozie: bardziej atletyczne i muskularne – w 100% Z

Nowa dynamiczna stylistyka 370Z z roku modelowego 2009 to podwójna zaleta – bardziej agresywny wygląd i lżejsza, bardziej zwarta konstrukcja zapewniająca jeszcze lepsze osiągi. Rozstaw osi w nowej „zetce” został skrócony o 100 mm w porównaniu z poprzednią generacją modelu (2550 mm wobec 2650 mm). Uzyskano to poprzez przesunięcie tylnych kół do przodu na platformie FM II generacji, przy jednoczesnym skróceniu auta o 65 mm (z 4250 mm do 4315 mm). Samochód ma natomiast szersze nadwozie (o 30 mm) oraz szerszy rozstaw tylnych kół (o 55 mm).

Bardziej kompaktowe wymiary nadwozia i szersze wykorzystanie lekkich materiałów przyczyniły się do zmniejszenia masy pojazdu o 32 kg w porównaniu z 350Z. Jednocześnie struktura nadwozia została w wielu miejscach wzmocniona i usztywniona.

Oprócz nowej konstrukcji i wyglądu 370Z otrzymał także zupełnie nową stylizację, która jednak w dalszym ciągu nie pozwala nawet na odrobinę wątpliwości, że ma się do czynienia z modelem Z. Typowe nadwozie „zetki” ma smukły aerodynamiczny kształt. Wrażenie dynamizmu potęguje mocno opadający dach (podobnie jak w modelu GT-R) oraz sylwetka z wyraźnie niskim środkiem ciężkości.

Smukła sylwetka 370Z podkreślona jest wznoszącą się krawędzią tylnego bocznego okna oraz dynamicznie zakrzywioną linią progów, a także mocno wysklepionymi nadkolami i płaszczyznami paneli nadwozia. Nadwozie to także przykład dbałości o szczegóły i funkcjonalność, którą podnoszą między innymi kierunkowskazy zintegrowane z logo Z między przednim nadkolem a drzwiami.

Wnętrze 370Z: kierowca w samym środku akcji

Wnętrze nowego 370Z to kontynuacja tradycji Z, zgodnie z którą kierowca powinien odczuwać maksymalną przyjemność z jazdy niezależnie od jakości drogi i natężenia ruchu. Szczególną uwagę zwrócono także na jakość materiałów oraz spasowania i wykończenia elementów wnętrza.

Tradycyjny układ dwóch foteli podporządkowany jest budowie deski rozdzielczej z głęboko osadzonymi wskaźnikami i połączonej z pełną konsolą środkową, oddzielającą fotel kierowcy od fotela pasażera. Tył kabiny przeznaczony jest na otwarty i łatwo dostępny bagażnik o zwiększonej pojemności.

Wszystkie ważne dane prezentowane są na przejrzystym wyświetlaczu. Panel instrumentów połączony jest z kolumną kierownicy, dzięki czemu kierowca nie musi wybierać między optymalną pozycją za kierownicą a możliwością dokładnego obserwowania wskaźników.

W porównaniu z poprzednią generacją modelu, poprawiono układ wnętrza, usuwając rozpórkę (zastąpioną zabierającymi mniej miejsca we wnętrzu wzmocnieniami strukturalnymi) oraz dodając nową „półkę” za fotelami, na której idealnie mieści się na przykład aktówka. Roleta zasłaniająca bagażnik stanowi wyposażenie standardowe. Dodano też zamykany schowek w desce rozdzielczej.

Komfort użytkowania oraz estetykę wnętrza podniesiono także wprowadzając przycisk służący do uruchamiania i wyłączania silnika, większe tarcze wskaźników oraz miękkie w dotyku materiały na zestawie wskaźników, przeszycia na konsoli centralnej, skórzane i zamszowe obicia tapicerskie foteli i drzwi, a także czarną podsufitkę (w zależności od wersji).

Silnik o pojemności 3,7 litra: serce i dusza modelu Z

Zgodnie z symbolem nowego modelu, 370Z napędzany jest silnikiem VQ37VHR o pojemności 3,7 litra z systemem VVEL (Variable Valve Event and Lift – bezstopniowa regulacja faz rozrządu). Oprócz większej pojemności, atutem silnika jest także lepszy rozkład mocy w całym zakresie obrotów aż do czerwonej linii odpowiadającej 7500 obr/min, większa moc przy niższej prędkości obrotowej i wyższy moment obrotowy przy wyższej prędkości obrotowej, co przekłada się na zupełnie nowe doświadczenia w prowadzeniu tego pojazdu. W porównaniu z poprzednią konstrukcją, około 35 procent części silnika jest zupełnie nowych. Silnik rozwija moc 331 KM i maksymalny moment obrotowy 366 Nm.

Nowy silnik może współpracować z jedną z dwóch nowych zaawansowanych przekładni, z których każda gwarantuje znakomite osiągi. Nowa 6-biegowa skrzynia o krótkich przełożeniach wyposażona jest w pierwszy na świecie system redukcji zsynchronizowanej z prędkością obrotową silnika. Zmiana biegów odbywa się znacznie płynniej i szybciej niż w przypadku stosowania znanej wśród zawodowych kierowców metody jednoczesnego naciskania pedału hamulca i przyspieszenia tą samą stopą. Funkcja „SynchroRev Control” (Kontrola synchronizacji) automatycznie steruje prędkością obrotową silnika, dostosowując ją do poziomu odpowiadającego następnemu przełożeniu. Działanie systemu polega na krótkotrwałym zwiększeniu otwarcia przepustnicy, aby redukcja przełożenia następowała bardziej płynnie.

Nowa siedmiobiegowa przekładnia automatyczna w modelu 370Z może pracować w trybie automatycznym lub ręcznym. Skrzynia wyposażona jest w moduł Downshift Rev Matching (DRM) zapewniający szybką redukcję przełożeń w trybie manualnym, przypominającą możliwości, jakie daje skrzynia ręczna. Dzięki wysoko ustawionemu poziomowi maksymalnych obrotów kierowca ma wrażenie prowadzenia auta ze skrzynią manualną. Automat nie zmienia przełożenia nawet przy wysokich obrotach, a silnik dynamicznie reaguje zarówno na gwałtowne zdjęcie stopy z pedału przyspieszenia, jak i na jego energiczne wciśnięcie. Przełożenia można zmieniać manetkami przy kierownicy lub dźwignią zmiany biegów.

W samochodach wyposażonych w skrzynie manualne z synchronizacją prędkości obrotowej oraz skrzynie automatyczne w środkowym zestawie wskaźników znajduje się cyfrowy wyświetlacz informujący o aktualnie wybranym przełożeniu.

galeria
Zapraszamy do elektronicznej formy kontaktu

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tym modelem, prosimy o przesłanie Swoich danych.
Prosimy również o wpisanie w polu "uwagi" najważniejszych dla Was cech charakterystycznych samochodu.
Nasz doradca handlowy jak najszybciej skontaktuje się z Państwem i przedstawi ofertę zgodną z Waszymi oczekiwaniami, uwzględniając aktualne promocje handlowe i dostępność samochodów.

imię maksymalnie 250 znaków
nazwisko maksymalnie 250 znaków
firma maksymalnie 250 znaków
telefon maksymalnie 13 znaków
e-mail maksymalnie 200 znaków
preferowane godziny kontaktu    
oddział    
uwagi maksymalnie 500 znaków
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polską Grupę Dealerów Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie w celach marketingowych. Wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych innym przedsiębiorcom powiązanym kapitałowo lub poprzez osoby udziałowców z Polską Grupą Dealerów Sp. z o.o. dla celów marketingowych oraz podmiotowi prowadzącemu badania jakości świadczonych usług na zlecenie ww. podmiotów.
Administratorem danych jest Polska Grupa Dealerów Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ulicy Rzemieślniczej 26.
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych przysługuje Państwu prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz prawo poprawiania danych. Podanie danych jest dobrowolne.
Wyrażam zgodę na przesyłanie na mój adres mailowy informacji handlowych dotyczących Polskiej Grupy Dealerów sp. z o.o.
  UWAGA! Wszystkie pola oznaczone gwiazdką muszą zostać wypełnione.
wyczyść wyślij
  Subskrypcja - Jeżeli chcesz być na bieżąco informowany o wydarzeniach w Japan Motors - wpisz swój e-mail     Dodaj   Usuń
O firmie | Aktualności | Kontakt | Praca | Samochody nowe | Samochody używane
Nissan dla floty | Kredyty, leasingi | Ubezpieczenia | Serwis samochodowy | Części zamienne | Serwis blacharsko lakierniczy

Nissan Japan Motors - GRUPA PGD, Nissan, Samochody japońskie, Japończyki, Dealer, Autoryzowany, Salon samochodowy, Serwis, Samochody, Samochodowy, Ubezpieczenia, Kredyty, Naprawy
Micra, Note, Juke, Nowy Juke, Nowy Qashqai, 370 Z, GT-R, LEAF, X-Trail, Nowy X-Trail, Murano, Pathfinder, Navara, NV200, Evalia, Cabstar

Grupa PGD | Ford Euro Car | Ford Partner | Ford OMC Motors | Ford Multexim
Mitsubishi Japan Motors | Nissan Japan Motors | Suzuki Japan Motors | Fiat Euromobil
Samochody dostawcze | Wypożyczalnia samochodów - Express Rent a Car - wynajem samochodów | Części do forda - hurtownia części - ford części
Zarządzanie flotą wynajem długoterminowy PGD Flota
© Copyright 2004 - 2009 by Grupa PGD